miercuri, 9 decembrie 2009

DACA,

Daca n-ai fi Tu, as uita ce cantec frumos este viata si m-as lasa dusa de vartejul disperarii...spre nicaieri...Daca n-ai fi Tu, as uita ca dragostea este pentru muritori si as atribui-o doar divinitatii, si...n-as putea iubi. Dar TU ESTI si EU IUBESC si iubesc numai pentru ca Tu mi-ai pus in inima acest ceva... M-am uitat la Tine si mi-am dat seama cum trebuie sa iubesc. Dar ce greu e cateodata, cu trupul asta de pamant ce ma trage in jos! Daca n-ai fi Tu, n-as mai avea aripi sa ma ridic peste tot ce ma doboara si inima mi-ar fi grea - grea de spaima si neputinta. Dar Tu ma ajuti sa privesc dincolo de tot ce e vizibil si sa pretuiesc tot ce pare a fi slab...si mi se pare atunci ca sunt buna...si ma rusinez cand privesc apoi la Tine.
Stau in prezenta Ta si pacea ma inunda ca un rau...totul se umple de fericire si echilibru; si, cand imi ridic privirea si vad cerul senin, sunt atat de fricita! Viata asta e doar inceputul unui mariaj perfect cu Creatorul...

Un comentariu:

  1. Îţi place să scrii articole şi eşti pasionat de muzică?
    Eşti la curent de fiecare dată când artiştii tăi preferaţi lansează ceva nou?
    Îţi place muzica în general sau asculţi doar un anumit gen?
    Îţi place să te uiţi la filme şi să le povesteşti celorlalţi filmele care ţi-au plăcut cel mai mult?
    Doreşti să promovezi artişti prin interviuri, biografii, ştiri?
    Îţi place să te distrezi la concerte, să faci poze, iar a doua zi să povesteşti atmosfera?
    Alătură-te echipei ONmusique.info – un site cu şi despre muzică!
    Contact: onmusique@yahoo.com
    Onmusique.info – Pentru că muzica aparţine tuturor!

    RăspundețiȘtergere